web analytics

Творці Dying Light 2 втратили 25 000 000$ на підтримці гри

Минулий рік виявився найскладнішим для студії Techland оскільки вона втратила 25 млн доларів на підтримці Dying Light 2 Stay Human. Навіть додатково введена монетизація та новий контент не допомогли перекрити збитки.

Для порівняння, в 2022 компанія заробила 189 млн доларів, продавши гру накладом в 5 млн копій за перший місяць. Зафіксоване п’ятикратне падіння прибутків стало найбільшим за всі 33 роки існування студії.

Того ж року Techland залучилась фінансовою підтримкою китайського холдингу Tencent, який викупив 67% її акцій за 1,6 млрд доларів. За словами керівника студії Павла Марчевки, співпраця з китайським гігантом має допомогти якісно реалізовувати бачення їх ігор та продовжити стабільно розвиватися.

Представники Techland запевняють, що незважаючи на значну втрату, робота студії продовжується в минулому руслі. Наразі вони працюють над іншою великою грою у відкритому світі за власним IP. На сайті студії також відкрито 33 вакансії при тому, що працевлаштовано в компанії 126 співробітників.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

NetEase закриває японську студію, яка тільки вчора випустила jRPG Visions of Mana

visions of mana release date 06 12 24

Bandai Namco закриває MMO Blue Protocol і скасовує глобальний реліз

blue protocol

Успішне доповнення Phantom Liberty для Cyberpunk 2077 збільшило доходи CD Projekt RED на 90%

cyberpunk 2077

Творці PowerWash Simulator скасували нову гру IKARO Will Not Die після 3 років розробки

ikaro

Доповнення для Dying Light 2 переросло в самостійний спіноф Dying Light: The Beast

dying light the beast

Найцікавіші анонси у Steam з події From Poland with love

From Poland with Love

Доходи Embracer Group просіли, але рентабельність зросла

embracer

Одна з перших VR студій Archiact закривається

Archiact